#20: Twenty:

En vandaag ook weer een vast onderdeel. De woensdag begint met bloggen voor nummer 20. Ik ga eerst weer mijn verwachtingen vertellen en daarna weer Twenty youtuben.

Let’s go:

Twenty – verwachting:

Ik dacht aan het duo: Twenty 4 Seven. Dit is een Nederlands duo die opgericht is in 1989, ik denk niet dat veel mensen dit duo zullen kennen. Er is 1 nummer die ik best wel vaak luister(de) en toen ik aan twenty dacht, dacht ik aan het nummer: Take me away van Twenty 4 seven. Het is een zomers nummer en ik vind het heerlijk afwisselend om het te draaien. Het duo heeft vaak verwisseld van vrouwelijke partner. Zo heeft ook Nance Coolen (Bekend van tv) een lange tijd in het duo gezongen.

Twenty – Youtube:

Twenty one pilots – holding on to you. De naam van de band kwam mij onwijs bekend voor, maar toen ik het nummer wat boven aan bij youtube stond luisterde, kende ik dat nummer niet. Ikzelf vind het niet echt een bijzonder mooi nummer, dus ik zette mijn zoektocht voort. Het tweede nummer dat bij youtube stond, was ook van twenty one pilots – Car radio. Dit nummer trok mij veel meer aan, de intro is rustig en pakkend. Ook vind ik de tekst van dit nummer erg diepgaand. En als laatste, heeft de leadsinger  gewoon een mooi koppie.

I have these thoughts
So often I ought
To replace that slot
With what I once bought
‘Cause somebody stole
My car radio
And now I just sit in silence

 

Image

Ik vond deze tekst met name erg mooi, omdat het net een rijmpje is. Ook de manier waarop de tekst uitgesproken wordt in combinatie met de videoclip brengt veel emotie met zich mee.

                                                                                                                                                                            

Dat was het weer voor vandaag, morgen meer! Ik zal alvast een tipje van de sluier oplichten, ik ga morgen praten over…. Katy Perry!

Tot morgen lieve lezers,

 

Kusje,

 

Ietie

Leave a comment